پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2762
-
الف
+

آخرین خبرهای فرهنگی و هنری

آخرین خبرهای فرهنگی و هنری عرصه سینما و تلویزیون را از وب‌سایت آی‌فیلم دنبال کنید.

آخرین خبرهای فرهنگی و هنری عرصه سینما و تلویزیون را از وب‌سایت آی‌فیلم دنبال کنید.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از مشاور رسانه‌ای، پیش تولید فیلم سینمایی «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی و تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری از ماه قبل آغاز شده و اکنون آخرین روزهای پیش تولید را سپری می‌کند.

تاکنون حضور لیلا حاتمی در این پروژه قطعی شده است و او یکی از نقش‌های اصلی را ایفا خواهد کرد.

«دسته دختران» روایتی از حماسه مقاومت ۳۴ روزه شهر خرمشهر در دوران دفاع مقدس است. این فیلم دومین فیلم منیر قیدی پس از فیلم «ویلایی‌ها» در مقام کارگردان است.

ارسال آثار به بخش نقد، پژوهش و تحلیل جشنواره مقاومت

127 اثر به بخش «نقد، پژوهش و تحلیل» شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت ارسال شد.

امین جواهری مدیر بخش «نقد، پژوهش و تحلیل» شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت گفت: تاکنون ۱۲۷ اثر به بخش «نقد، پژوهش و تحلیل» شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت رسیده است که در این میان ۲۷ اثر در قالب «پژوهش»، ۶۰ اثر در موضوع «نقد» و ۴۰ اثر نیز در حوزه «تحلیل» ثبت‌نام کرده‌اند. سی‌ام مهرماه نیز آخرین مهلت ارسال اثر به به بخش «نقد، پژوهش و تحلیل» شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت است.

مرحله دوم شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت یکم تا هفتم آذرماه همزمان با هفته بسیج در بخش‌های «مسابقه اصلی»، «سیدالشهدای مقاومت»، «روایت قلم»، «نقد، پژوهش، تحلیل» «فیلم به معنای مطلق» و انتخاب برگزیدگان ملی «فیلمسازان بسیجی» به دبیری مهدی عظیمی‌میرآبادی برگزار می‌شود.

صدور پروانه نمایش برای 3 فیلم سینمایی

با اعلام سازمان سینمایی سه فیلم سینمایی «پدران»، «تعارض» و «عروسی مردم» پروانه نمایش گرفتند.

در آخرین جلسه شورای پروانه نمایش، مجوز فیلم‌های «پدران» به تهیه‌کنندگی شهرام مسلخی، کارگردانی سالم صلواتی، «تعارض» به تهیه‌کنندگی امیر سیدزاده، کارگردانی محمدرضا لطفی و «عروسی مردم» به تهیه‌کنندگی علی سرتیپی و کارگردانی مجید توکلی صادر شد.

بیشتر بخوانید:

آخرین خبرها از دنیای سینما و تئاتر

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

مروری بر آخرین خبرهای فرهنگی هنری

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر